dissabte, 28 de novembre del 2009

Territori.

Des de l'assignatura de TIC i de Comunicació ens van proposar de fer un treball anomenat territori, el qual consistia en triat un teritori determinat com podia ser un bar, parc, poble, ciutat... d'aquest havies d'explicar les característiques, les llegendes, la vida quotidiana... és a dir, explicar alguna cosa d'un lloc que t'agrades.
En el meu cas vaig fer el treball amb la Laura Morales i el resultat en va ser el següent!
  • El power point de continuació, és el que vam mostrar als nostres companys, és a dir, el suport digital que varem utilitzar. I s'ha de dir que les fotos són fetes per nosaltres mateixes.
  • I l'escrit de continuació es el que varem exposar davant dels nostres companys per tal que sabessin el perquè varem triar el Parc de la Ciutadella.



Com en totes les exposicions orals em vaig posar nerviosa, però crec que no em va sortir tant malament com podia esperar. És veritat que vam començar indecises, però un cop varem començar i ens varem habituar, crec que va estar bé! i que ens va sortir una bona presentació, i treball en general.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada