La mestra explica una història, per exemple, que els trens treballen de dia i de nit estan aparcats, encara que se'n van de "festa", desobeint les ordes.
El joc consisteix en anar corrents per l'espai (tots separats, els components d'un mateix grup no poden anar junts) mentre es va cantant una cançó, no obstant, quan la mestra pica de mans o deixa de cantar, tots els trens han de tornar al seu lloc, al mateix que tenien al principi, és a dir, han de tornar a l'aparcament i s'han de posar igual, el que estava primer, primer, el que estava segons, segon...
A partir d'aquí la mestra pot anar variant la història, que el tren canviï de lloc, que s'asseguin...
Mitjançant aquest joc es treballa la memòria en general, però en concret la memòria visual.
Extret de: http://encuentronarradores.blogspot.com/feeds/posts/default
El joc consisteix en anar corrents per l'espai (tots separats, els components d'un mateix grup no poden anar junts) mentre es va cantant una cançó, no obstant, quan la mestra pica de mans o deixa de cantar, tots els trens han de tornar al seu lloc, al mateix que tenien al principi, és a dir, han de tornar a l'aparcament i s'han de posar igual, el que estava primer, primer, el que estava segons, segon...
A partir d'aquí la mestra pot anar variant la història, que el tren canviï de lloc, que s'asseguin...
Mitjançant aquest joc es treballa la memòria en general, però en concret la memòria visual.
Extret de: http://encuentronarradores.blogspot.com/feeds/posts/default
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada