dimarts, 20 d’octubre del 2009

20 d'Octubre.

En la sessió d'avui, de seminari em dut a terme diverses activitats.
Primer de tot em fet l'entrega del treball realitzat sobre el llibre "d'educació i vida quotidiana" de l'autora Eulàlia Bosch. Tot seguit em realitzat una activitat que la portem allargant des de ja fa unes setmanes, l'activitat consistia en portar un objecte que ens recordes a la nostra infantessa; en el meu cas he dut la meva primera llibreta de l'escola bressol, en la qual cada dia la professora escrivia el que havia fet durant el dia com menjava, dormia... i també servia perquè els pares i la professora estiguessin en continu contacte, aquesta activitat ha dut una mica a tota la classe a la melancolia, al record... al record pel temps passat.

Seguidament la Laura Morales i jo mateixa em fet l'exposició oral d'una noticia; en aquests cas la noticia fa referència a una escola angles, la qual ha canviat de direcció, i aquest nou personal ha introduït unes noves normes molt radicals envers la vestimenta del professorat. No els deixa anar vestits de "manera informal", i han d'anar vestits com executius, amb vestits elegants... un cop feta l'exposició de la noticia em realitzat una mica de debat, per tal d'exposar els nostres punts de vista sobre la noticia.

I finalment, per donar per acabada la classe la Jessica, ha dut a terme l'explicació un d'un conte, en aquests cas ha estat el de la caputxeta vermella.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada