dimecres, 9 de desembre del 2009

Recitació.

Des de l'assignatura de comunicació l'Anna volia comprovar les nostres aptituds per la recitació i per el parlar en públic, i és per això que ens va dir de fer una recitació; en un primer moment era individualment, però més tard l'Anna ens va permetre el fer-ho en grup, pel simple fet que els nervis en juguen molt males passades.
El nostre grup de recitació, varem decidir el buscar una història on hi haguéssim diversos personatges ja que érem sis persones, i al final vam decidir realitzar la història de la Blanca Neus i els set nans.
Les sis varem realitzar una rima per cada una i varem decidir quina seria la gesticulació que faríem, per tal que fos tot més creïble i divertit. I les rimes de cada una i l'ordre d'aparició va ser:
  • Núria: Hola sóc el dormilega i m'agrada molt dormir i no buscar brega.
  • Cora: Hola sóc el mocós i el meu mocador porta dibuixat un ós.
  • Bea: Hola sóc el tímid i sempre tinc molta vergonya, no us rigueu, no és conya.
  • Laura: Hola sóc el savi i se tantes coses com un avui.
  • Ariadna: Hola sóc el feliç i m'agrada molt menjar pastís.
  • Leti: Hola sóc el mudet i he aprés a parlar gràcies als meus germanets.
  • Totes: I falta el rondinaire que no ha vingut perquè no li agrada que l'emprenyin gaire. I tan al principi com al final vam cantar la cançó típica de la pel·lícula.
Al principi abans de la recitació, mentre mirava la resta de companys fent les seves recitacions estava molt nerviosa. Després quan varem cantar la cançó i ens varem situar davant de tota la classe em vaig relaxar una mica, perquè volgués o no volgués ho havia de fer, ja que si no ho feia fallava a les meves companyes, per això vaig respirar, vaig anar recordant el que jo havia de dir i fer i un cop ho vaig deixar anar, vaig sentir molta relaxació!!
Realment per la resposta de l'Anna i de la resta de companys de classe crec que els va agradar, si més no van riure i van passar una bona estona. A més ninguna de les sis es va quedar en blanc ni va estancar-se i les gesticulacions van sortir tant i com les volíem. En definitiva, ha estat una experiència més, que ens va sortit prou bé, i que ens va fer retrocedir una mica en el temps i recordar els temps en els que ens ho passàvem bé veient la pel·lícula de la Blanca Neus i els set nans.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada