divendres, 25 de desembre del 2009

I com a conclusió...

Fent memòria recordo el principi de curs quan era una nova assignatura, una forma diferent d'aprendre i un nou professors, en definitiva tot era diferent! i és aquí quan el Jordi ens va dir de fer un bloc per tal de tenir tot el que fèiem recollit en un mateix lloc, de tal manera que fos visible per la resta de la xarxa, companys i professors i que si pogués accedir des de qualsevol lloc.
De bloc no n'havia tingut mai cap ni acadèmic, ni personal... i em venia de nou... però com la dita diu, tot s'ha de provar i perquè no podia ser una bona idea el tema del bloc?. Mica en mica vaig anar aprenent com anava tot i com podia anar millorant, fins al dia d'avui! que tinc un bloc en bones condicions i del qual estic molt orgullosa!! ja que és una feina que he fet jo, és obra meva! i en la qual he passat hores redactant, pensat, reflexionant...

Les dos entrades que m'agradaria d'estacar, per diverses raons són:
La pràctica de Google Docs. És una eina que abans d'utilitzar-la a classe ni havia sentit a parlar d'ella i trobo que és una eina molt interessant... els cops que a l'institut m'havien arribat a omplir el correu de diverses versions d'un mateix treball i després mai trobàvem la definitiva perquè un havia escrit en un document i un altre en un altre document... en definitiva un estres! i ara gràcies al Google docs, alhora de fer un treball en grup ja no hem tingut la necessitat d'utilitzar els correus, sinó que amb un simple document ens hem entès i no hem creat cap mena conflicte, ja que el que una persona escriu ho veuen les demés i ho poden modificar.

I la segona entrada que m'agradaria destacar és la del Windows Movie Maker. Ja havia sentit a parlar del programa però mai havia tingut l'oportunitat de rebre una classe sobre el seu funcionament i a demés de ser una eina relativament fàcil d'utilitzar té molts bons resultats i és un programa que continuaré utilitzant ja sigui en l'àmbit personal com en l'acadèmic ja que és de gran utilitat.

Finalment, algunes de les eines utilitzades a classe les coneixia i en s'havia el seu funcionament, malgrat això gràcies a TIC he pogut aprendre més coses i reforçar coses que duia fluixes, com és el cas de l'audacity; en canvi altres eines com el gimp el coneixia però l'havia utilitzat alguna vegada a l'institut, ja que jo a casa utilitzo un programa d'imatges diferent i amb el qual tinc més facilitat, no obstant el conèixer una eina que és similar a la que utilitzo i que a demés és gratuïta, mai esta de més saber-ho.
En definitiva, ha estat una experiència més d'aprenentatge, útil en els dies que vivim i com a futura mestra, ja que hem utilitzat eines que en un futur no massa llunya ens faran servei en la nostre professió i en el nostre dia a dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada